2010-04-27 | 10:05:52

Tappa tåntåntån, ner i ånånån.

HEJ
Jag sitter i cafét nu, precis haft finska lektion. Alla pratar rysk o thai här.. eftersom alla slutar sina språkkurser samtidigt och ska morgonfika tillsammans.
Fattar inte ett skit. -.- Men så är det alltid efter finskan.. så borde vara van nu. :p Idag har jag, som vanligt inga planer för dagen. Kanske att jag cyklar en runda men mer än så blir det inte. Skulle behöva plugga lite svenska också, vi ska ju göra en uppsats och jag ligger något efter.. gehe.

Och juste, jag kunde knappt sova inatt. Min tå fick något jävla cp ryck, så jag låg och skrattade i flera timmar. Jag gjorde fan allt för att försöka få det att sluta, men det gick inte.. så jag har fortfarande nerv-ryckningar. :o Haft det sen igår kväll. :P
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!