2010-08-26 | 21:37:44

Schwiiinefluuuue!



Skrattar bäst som skrattar sist, nu har alla tanter och snubbar som skällt på mig för att jag vägrat ta sprutan fått en rejäl smäll på käften!

Men det är liksom inte konstigt.. vad tog det?
3-4 månader efter dom första fallen av svininfluensan hittats så hade de tagit fram ett vaccin. INGEN hade koll på vad som skulle hända med oss efter 5-10 år.. och följderna kommer redan nu. 

Hade vi alla bara använt sunt förnuft och tänkt att "hmm, dom vill spruta in otillräckligt testade grejer i min kropp och hålla tummarna för att jag rätt antal ben och armar efter vaccinationen.. det låter farligt,nejtack" så hade detta aldrig hänt. 

Det allra roligaste var ju att de människor som tog vaccinet blev mer sjuka än oss som inte tog vaccinet. :p (om man räknar bort alla döingar!)

Men sen hade man ju inte kunnat veta hur pass många som skulle insjukna i influensan heller, hade det tagit livet av hela städer och länder så hade det kanske varit bäst att rädda sig från det och få hallisar och sömnproblem istället, men vad vet jag. ;D 

BTW, Pojkens gäspningar smittar. :p

Men nu vet vi ju det, man kan inte lita fullt ut på läkare och forskare. 


1 Kommentarer
Pernilla:

Haha ja vafan skulle man ta den jävla sprutan för :P jävligt glad att jag inte gjorde det.

2010-08-27 | 14:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!