2010-08-24 | 19:42:31

Viktor, ta ut den då!

Haha justdet!

Jag va pinsam idag (säger jag, och får det att låta som att jag aldrig brukar vara det annars).
Jag skulle "assa" min kompis Viktor idag på lunchrasten. Alltså, buffa till hans ass med min egen.. så som man gjorde när man dansade på 80-talet typ.:o

Men så fick jag skitont i arslet när jag gjorde det och då förklarade han att han hade grejjer i fickan och att det var därför det gjorde ont.. då skriker jag ut "MEN TA UT DEN DÅ, TA UT DEN DÅ" så att det kändes som att hela världen hörde..

och det var tydligen bara jag som inte fattade humorn i det hela för än alla andra slutat skratta........... (A)
1 Kommentarer
Matilda:

HAHAHAHAHAHAHHAHA!

2010-08-24 | 21:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!