2010-08-31 | 15:02:58

WIOWIOWIO.

Sjukt kul dag!
Vi hade ju debatt i skolan idag och det var awesome. Det var så roligt, för allt som alliansen sa rättade de rödgröna och ägde alla totalt. :p Men jag som (tydligen) är socialdemokrat tyckte inte alls att socialdemokraternas representant gjorde någon bra insats.. men det kan ju ha med just representanten i sig att göra. :p
Sjukt kul dag!
Vi hade ju debatt i skolan idag och det var awesome. Det var så roligt, för allt som alliansen sa rättade de rödgröna och ägde alla totalt. :p Men jag som (tydligen) är socialdemokrat tyckte inte alls att socialdemokraternas representant gjorde någon bra insats.. men det kan ju ha med just representanten i sig att göra. :p

Jag är ganska glad över att jag fyller år i november.. så jag slipper rösta. Jag är så extremt osäker och måste plugga mer. :( Men efter idag lutar det nog mer mot V än S faktiskt.. eller Mp? Får kolla närmare på det där, 4 years left WIOWIOWIO 

Efter det så träffade vi iaf Nina Lagh och Agneta Hägglund, dom verkade inte ha koll på nånting.. iallafall inte på någonting av det som vi ungdomar frågade om. Men jag ska inte döma dom, min klass lyckades komma in bara några minuter innan föreläsningen var slut så. 

Men jag älskade kommentaren "det är ju därför vi är här, för att skapa ett bra band mellan er ungdomar och oss politiker här i kommunen". Det är första gången i mitt liv jag träffat/haft kontakt med Håbos politiker. Menmen, dom kanske hör av sig om jag ger ut mitt mobilnummer? Smskompisar! <3

Just nu: Jag svullar! Blev sjukt sugen på choklad och kunde inte hindra mig själv. :( Har fan inte köpt hem godis på aslänge. Man tar det som finns i skåpen liksom. Blir snart KANSKE en seriöst filmrecension av Patrik 1,5 och sen ska jag väl se nån film. Funtar på Saw I. :p
1 Kommentarer
Anonym:

Nina L är en schysst politiker. Hon brukar ha stenkoll...



Messa henne på fb, hon finns i min vännerlista. ;)

2010-08-31 | 20:40:20
URL: http://Doktorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!