2010-12-26 | 19:40:04

Sådeså.

HEJ

Bara för att jag har varit slö och inte orkat blogga så har det samlats en del bilder på min dator, som jag tänkte lägga upp nu. Men jag gör två inlägg, ett med lite random bilder, och ett ifrån julafton. :) 

Här kommer mina random bilder!


Man är ju snygg. Haha


Direkt efter julavslutningen i skolan så åkte jag och Pernilla in till Stockholm för att handla julklappar. :) 


Vi höll Matilda sällskap på tåget också. ;) 


Pernilla på kvällen när vi skulle hem. ^^ 


Tim träffade vi på perrongen också, år och dar sen man träffade honom!


Dan efter det så bar det av in till Stockholm igen för att träffa Ebbot. :)<3 Han ser lagom misstänksam ut på denna bild? xD


Hej min katt bor i en påse. Detta är föresten dan före doppardan, för vi klädde även julgranen!


Detta blev då slutresultatet, är väldigt nöjd faktiskt.


Min katt verkade också nöjd. Ny sovplats liksom. :D Min lilla julgris. <33


Vårt underbara frukt- och godisfat. Fick höra ifrån morfar att den traditionen har gått i typ 2-3 generationer. Det ska tydligen symbolisera att man har ett generöst hem. Vackert säger jag! 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!