2010-07-17 | 18:27:40

Det gungar i min skalle.

Hej! Har vart dåligt med dator dessa två dagar.. asskönt. :D 

Igår hade jag en sjukt mysig dag med Matilda då vi drog in till stan och shoppade samt promenerade runt hela jävla skiten.. smått sliten i fötterna idag. :p Jag är fan chockad över mig själv.. nu börjar jag hitta jättefina kläder och sånt.. som inte alls är min stil.. men jag trivs i det. (A) Aja, hoppas det inte ser allt för illa ut. XD

Idag var det tänkt att föräldrarna o jag skulle ha mysdag med båten.. men solen försvann precis när vi klev på båten. :( Det var mycket vågor.. så man känner att det gungar lagom fint nu också. xD Men trevligt var det iaf, åt brunch på Pampas Marina och sov nån timma i ruffen. (A) 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!