2010-07-09 | 11:20:57

Undersökning och mackätning.

Hey! Här sitter jag och käkar frukost. :o

Idag är det pörv som gäller, innan hon drar till grönan. :p Melinda kommer dit också, så blir massa trevligt. ^_^ Haha juste, fick nå skumt jävla sms från Matilda också. xD

"Hej! :) jag håller på o pratar med en kompis om kramar. O jag undrar om ni föredrar kvinnokramar eller manskramar? :) vilket som är mysigast o som tar bort "kram-längtandet" bäst. :)"

Haha, hur skumt som helst. xD Men är så typiskt henne. :p Aja, jag svarade att det inte handlade om kön, utan person.. vad hade ni svarat? :D
1 Kommentarer
Matilda:

Hahah! Du la upp den xD

2010-07-09 | 13:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!