2010-06-24 | 20:08:14

Äntligen hemma.

Godkväll!

Jag sitter här ute och kikar på när solen smyger ner bland trädtopparna, har just fått i mig lunch/middag. Härlig kväll.. och imorgon slipper man jobba också, midsommarafton ju. :) Vad ska ni göra? Jag ska iaf vara med familjen.. får se om jag hittar på något mysigare sen. ^^ 

Nu ska jag iaf plocka undan och in i duschen. :o Sen ska jag påbörja fipplandet på mina nytagna bilder. :D Och btw Matilda.. min katt gillade inte heller bacon. :(

Och just det, någon som har lust att lösa mysteriet med min menylista? Den har lyckats hamna längst ner på bloggen och jag vet inte hur jag ordnar det. :o Fast det kanske bara är jag?
1 Kommentarer
Matilda:

Bacon är usch! D:

2010-06-24 | 21:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!