2010-06-03 | 21:58:03

Bildbomb.

HEJ

Hämtat bågarna nu.. hade ju hoppats på att de inte skulle åka ner på näsan.. men icke sa nicke, på måndag så ska jag se ifall kusin kan göra nått åt det. xD 

Har lagt över lite bilder från mobilen också.. tänkte visa lite. ^^ 


Jesus på korset i barnbibeln.. Pernilla hitta den.. minns inte vart. :p 


Tove visar upp den sexiga luvan på hennes sexiga tröja. :]


Vår katt + grannens katt chillade i höstas.. nu hatar dom varandra. :D


Bror för jag vet inte hur länge sen.. vi rulla boll. 8D


Svanarna ute på isen för.. 2 år sen tror jag. Fortfarande den vackraste bilden jag tyckats ta med hjälp av mobil.:p 

-
Sötnutten Gismo (eller med Z) som valp. :o Ronjas vovve. ^^ 


Martin vill ha kuk! 


Jag är osäker på vad Pernilla gör.. höhö.


Jag är osäker på vad jag själv gör.. höhö.


Matilda lipar och filosoferar ut genom fönstret. 


När katten ville med på KU-läger. :]


Kycklingfittan under KU-lägret. :]


Lika som bär? 


Blomman mamma fick i morsdags-present. ^^


Jag sover. ;o
2 Kommentarer
Pernilla:

Jag hittade jesus i en bok på lagerhouse :D efter vi hade fikat på john chris :D

2010-06-04 | 00:14:57
ronja:

åh han var så söt när han va liten :q

2010-06-04 | 10:27:02
URL: http://ronjablidstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!