2010-06-02 | 17:27:02

Vardag.

Hej!

Idag har jag vart i skolan o typ bara sett film.. hade betygssnack med våran svenskalärare också. Fick reda på att jag har chans till VG om jag gör uppsatsen.. men får tydligen IG ifall jag inte gör den alls. :S Så.. nu är jag typ tvingad. Och förra veckan sa hon att jag hade tills idag (onsdag) på mig.. men nu har jag till näääästa onsdag. XD Så blir ännu en vecka med prestationsångest. :D Jaja, sen meddelade hon att vi slapp hennes svenska imorgon.. och jag har ju inte mediakunskapen heller, så är ledig imörrn.:D Soft vecka. ^^

Måndag - Sluta typ 10.20
Tisdag - Ledig
Onsdag - Sluta 13.15 (fast tidigare)
Torsdag - Ledig
Fredag - Ledig

Haha, och ändå är jag död. XD 


Efter det blev det prommis hem till min bror där familjen fixa o dona.. och nu ligger jag på altanen och myser, vid sjutiden ska jag och mamma över till grannen då hon håller ljusparty. :D Hoppas jag lyckas fynda nå stora blockljus.. Behöver det till tallriken jag har stå på mitt tv-bord.^^

*Och juste Ronja, det är en uppsats om valfritt ämne.. gjorde misstaget och valde skriva om buddhismen.. har tappat motivationen totalt. :D Faktatext är inte min starka sida. ^^
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!