2010-05-08 | 14:22:50

MA FACE.

HEJ 

Jag vaknade för en halvtimma sen, jävla sömntuta man är. :o Och in i duschen, och duscha. :o Sen ut ur duschen, för att pröva Nivea Visage Visible Clear! Det är typ stripes du lägger i T-zonen så ska dom torka fast där och sen så ska du dra loss dom o så POFF är dina svarta porer alldeles boorta. :D Det funkade faktiskt ganska bra. ^^ Jag har dock kvar en del på näsan. ;o Men om 3 dar får jag göra om det.. och då jävlar. ;D 

Idag är jag fortfarande sjuk, och jag har inga filmer kvar att titta på.. jag har dock plugg och ett stökigt rum att ta tag i.. men vafan? THE SIMS HERE WE COME!

Btw, Matilda.. du har mig på måndag morgon. :'D
1 Kommentarer
Matilda:

Kommer du på Måndag?! AWESOME! Längtar! c:

2010-05-08 | 16:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!