2010-05-12 | 12:24:06

Naket.

HEJ
Min katt blev rakad idag, han är jättefin. ^^ 

Före:



(Ja, jag vet att det är den fulaste bilden jag kunde hitta.. men visst är han söt när han ligger intryckt mellan datorn och väggen bara för att få min uppmärksamhet?)

Efter:



Lilla misse har värsta hängmagen. :o Dessutom så fryser han så mycket så han skakar, lilla bubben. :((( Men det kommer gå över om 2-3 dagar. Tills dess, så får han värma sig i min famn! <3

För övrigt idag så har jag gjort TVÅ nationella prov.. efter varandra. ;o Första var matten som jag misslyckades brutalt på.^^'' Och det andra var engelskan.. som gick hyfsat. :]
1 Kommentarer
Matilda:

HAHAHAHAHAHAH! vad söt han är! ;D

2010-05-12 | 12:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!