2010-05-23 | 23:57:25

Spöregn.

Tjenahejsan.

Kul dag idag. :) Börja med att jag skulle möta upp Danne på busshållsplatsen.. men han visste ju inte vart han skulle av.. så han missa skiten. ;o Fick sitta och vänta på honom en timma, under åskan, blixten och spöregnet.. hela jag vart dyngsur trots att jag satt under tak. xD

När vi kom hem till mig så dröjde det inte länge innan Hanna och Martin ringde och ville leka.. så dom kom också över.. och vi sminka danne till chackhora. ;D (Bild kommer) Efter det var det KU som gällde och det var också rätt kul. Några jävla busringare ringde på Jojos telefon.. men vägra säga nått.. så vi valde att underhålla dom.. vi flumma i närmare 30 min innan vi la på och åkte hem. :D 

Imorgon hade jag tänkt lägga ut lite bilder från balen.. så håll koll. ^^
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!