2010-05-27 | 16:21:15

Virus.

Hej, jag är jättetrött. 

Jag hade bara en enda lektion idag så skyndade mig att ringa mamma och säga till att jag följer med till IKEA tillsammans med Anna o Lovis.. så jag har vart ute och flängt från typ 10 fram tills nu. Fick en jättefin grön sådan hårig matta. Ska ta kort på den sen. :o
Sen hann vi hem lagom till att hämta upp Freja på dagis.. efter det var det bara in o pissa o sen byta bil för jag hade tid hos optikern halv tre. Om en vecka får jag mina nya dieselbågar. Och virusprickarna har blivit fler. Lär gå med glasögon i minst 3 veckor till. Men det gör jag väl mer än gärna nu när jag ska få nya glasögon.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!