2010-11-24 | 17:45:07

Ny kamera.

HEJ.

Bara så ni vet så fyllde jag 18 igår. Jag fick en skitbra kompaktkamera av mina föräldrar, så nu är jag glad som slipper släpa med mig systemkameran överallt. :D

Såklart blev det en del bilder idag. 


Allra första bilden! Lagom vackert, enligt mig.


Dålig bild jag vet, men bara tvungen att skryta av min söta påse! 


Matilda är söt när hon skrattar. :]


Christian är lagom sur på att jag tar bild på honom. 


ALLTSÅ HAHA, Pernilla är så jävla fail! Kolla minen hahahaha


Dagens skoluppgift, alldeles nyss klar med den för övrigt.
2 Kommentarer
Pernilla:

Hahaha så ser jag ut när jag jobbar, underbart!

2010-11-24 | 19:19:53
Tobias:

Haha pawse :D

2010-11-26 | 15:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!