2010-11-03 | 19:13:59

Prickigt.

HEJ. 

Vet ni, jag är typ duktigare på att köra bil nu, efter 40min x 3. Inge stress, hela tiden framgång.. failar dock en del. Men jag lär mig! 

Och jag är sjukt pepp inför imorgon, ska på skansen med Tobbe! Vi kom även överens om att vi ska ha mysdag imorgon.. så mjukisbyxor och converse inne i sthlm blir det. 

Han har dock inga converse. Men jag råkar ha två par, och dessutom gigantiska fötter.. så han får låna av mig. :D Ska va elak nog och låna ut mina prickiga converse.. som det står diverse snuskigheter på. :'> 

Men somsagt, mysdag! Och kameran åker med.. så får se om jag får nå snygga djurbilder. *hoppas*


Denna sexiga sko kommer alltså visas på skansen imorgon.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!