2010-10-20 | 18:26:57

Radiosändning och övningskörning.

HEJ

Radio.

Heh, inte orkat blogga idag. (A) 
Men skolan idag (som vanligt) för att sända radio. Vi skulle sända live och det var ju.. lyckat. 

Matilda snubblade på orden och jag började asgarva medan Kajsa pratade på, men rätt var det var så hade hon också tappat masken. 

Där satt vi, Matilda panikslagen och försöker hålla sig, Kajsa hysterisk och försöker slänga av sig hörlurarna och jag, som trycker ner hela fejset i bordet för att mitt garv inte ska höras. Lyckat? Nej

Men som tur var så lyckades Kajsa rädda oss genom att säga att tiden går fort när man har roligt, sen avrundade vi. :p 

Bil.

Efter skolan så plockade farsan upp mig i brors (stinkande) bil och körde till bilskolan. Där bokade vi både teori och körkurser, så nu jävlar. Undra bara vad som hände med "övningsköra själva". :p Det var säkert bara för att jag skrämde vettet ur morsan förra gången!

Hursomhelst så kommer jag ha teori varje tisdagkväll från och med november, vilket innebär att jag inte kommer kunna gå på SKULD (Svenska Kyrkans Unga Lajv och andra Dumheter) någe mer. ;o Surt, men så ärä. Och mina körlektioner börjar under höstlovet förresten. 

Så. Nu har ni koll på mig. 


Såhär snygg är förresten jag när jag är nymasserad av Jojo. (tagen igår)
1 Kommentarer
Doktorn:

Aha...varnign på vägarna numera alltså. :P

2010-10-23 | 08:19:49
URL: http://doktorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!