2010-10-12 | 20:09:11

Promenad med katten.

Hej! 
När jag kom hem från skolan så gick jag ut och fotade lite, då följde Diezel med ut. Men han är så fjölig för jag tänkte gå skogsvägen ner till sjön och sen fota där.. och när vi bara hade en 20 meter kvar så fick vi möte av en mamma med barnvagn.

Först morra misse, men sen när barnvagnen kom närmare så började han jama o skrika på mig.. men jag gick ju förbi barnvagnen såklart och försökte locka med mig fegmisse.. men han är så jävla dum att han springer tillbaka på stigen, stannar till och kollar på barnvagnen och tänker (antagligen) "OMG, DEN JAGAR MIG". Så, han gör sådär typ miljoner gånger.. utan en tanke på att man kan vika av från stigen och gömma sig i skogen. 

Jag tog mina jävla foton och sen gick jag tillbaka o ropade på honom, men han kom inte tillbaka så han fick skylla sig själv. Jag gick alltså hem, bytta brallor, ladda in bilderna osv. 

Tillslut blev jag orolig, så jag gick tillbaka o vissla på honom.. då hör jag kattskrället. Då har puckot sprungit iväg, sen tillbaka och sitter och väntar på mig på samma plats som vi lämnade varandra. 

Det roliga är att denna stig ligger precis vid vårt hus, så han vet exakt vart han befinner sig någonstans. Menmen, lycklig var han iaf. :) 

Här är bildernaaaa


Misse väntar in mig. <3


Fina fisken vet du. 


Diezel är på span. :) 


-


-


Lite mörk bild såg jag nu, men.. min misse väntar återigen på mig. :'D





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!