2010-10-07 | 18:11:30

Vi tar en dagens.

Dagens vill ha: En kraaaam!
Dagens klädsel: Morgonrock.
Dagens frisyr: "naturlig look"
Dagens händelse: Jag vaknade!
Dagens låt: Den jag lyssnar på nu, Imogen Heap – 2-1(Ja, det är en spotifylänk.)
Dagens planer: Ska se The Last Airbender, som jag så fint hittade en recension av på Gaymasens blogg.
Dagens saknad: Listan kan göras lång!
Dagens sjuka: Mitt knä har knullat sig och jag har ont i halsen.
Dagens drog: Sööömn baby, söömn.
Dagens favorit: Filmen The Holiday. Bra film.. och ena snubben där är rätt snygg. Det är förresten chaffisen i filmen The Boy In The Striped Pyjamas. Också bra felm.
Dagens talesätt: Oh my bacon.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!