2010-09-07 | 22:59:27

Felsms.com

Felsms.com är en kul sida. Här är några smakprov!


Till: Systerson
Sms: Är kåt och våt, fittan bara plaskar. Redo för dig och din kuk nu älskling!
Svar: Omg!

Förklaring: Fy vad hemskt det där var. Jag skulle meddela min man om mina luster denna kväll och då skickar jag fel och inte till vem som helst utan till min systerson som bara är 16 år. Bad om ursäkt till syrran flera gånger :/

/Eva


Till: Mamma
Sms: Är det bättre med en dildo som vibrerar eller en som inte gör det? Frågar dig som vet, Kåtfia :)
Svar: Frågar du mig det? Vart får du tag i sånna då?

Förklaring: Jag skickade till mamma istället för till min vän som har massvis med dildos. Hon är proffs på lösisar.

/Lova


Till: Syrrans man
Sms: Om du tittar underbordet nu så kommer du se att jag inte har några trosor på mig. :P
Svar: Jag såg det :P

Förklaring: Vi satt hela familjen i midsomras och festade. Jag skulle skicka till min sambo men jag skickade till min systers man som flera gånger var så klantig att han tappade bestick och tändaren mm. Jag fattade inte att jag skickat fel förens han svarade på smset.

/Hanne


Till: Pappa
Sms: Haha, undra vad min bror säger om han får reda på vad vi gjorde i hans säng? Men din sperman var iaf god.. ;)
Svar: Vänta nu. Smakade du nåns sperma????? Jag vill prata med dig. NU!!

Förklaring: Skulle skicka till min KK, som var en kille. Min pappa visste inte om att jag var homosexuell.

/Jesper



1 Kommentarer
Marquesse:

Hahhahahah! felsms.com äger. Alla är askul. ;'D

2010-09-08 | 01:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!