2010-09-02 | 07:02:32

JIPPIE!

HAHA hej, jag är vaken i tid.
Det är för att jag är så jävla smart. :D Jag började bli lagom less på att jag inte ens minns när min väckarklocka ringer på mornarna.. så jag slog in hela jävla väckarklockan i ett papper/lapp och skrev "sätt dig upp innan du stänger av mig" på den. :o OCH DET FUNKA. Nästan.

Den ringde, jag tafsa på lappen, vaknade och tänkte "wattafack?", satte mig upp, snooza.. och välte åt andra hållet och mer eller mindre somna i själva fallet... Eftersom jag satte klockan på snooz så hände detta ungefär.. tre gånger? Men jaja, att JAG av alla människor vaknat halv sju är något att jubla för, nu ska vi bara försöka komma i tid till skolan också. :P


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!