2010-09-08 | 21:25:10

Komiskt.

Heh, ringde min bror och hans tjej som var ute och körde och skulle fråga vart dom var någonstans, samt fråga om dom kunde hämta upp mig. 

Bror och tjejen i kör: HEJ!

Jag:
Hej, vad gör ni? 

Bror: Vi är ute och kör bil. :)

Jag: Jaha, vart i bilen är ni då?

Det visade sig att bror inte kunde hämta upp mig, så farsan kom istället. Väl inne på uppfarten skiner mitt ansikte upp och pappa frågar vad jag fnissar åt. 

Jag: Det är så kul att få vara en i mängden! Nu har även JAG en bil stående på uppfarten. :D 

Pappa: Ja, och båda barnen fick en varsin Volvo. 

Pappa och jag i kör: JÄVLA VOLVOBÖGAR!


2 Kommentarer
Marquesse:

Dotter är som sin far! ;P

2010-09-08 | 22:25:40
Gaymasen:

Vad gör vi?



Nu kör vi!



Haha. Okej. Dålig humor. ;D

2010-09-08 | 22:30:05
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!