2010-09-04 | 16:49:11

Sådeså.


Heh, Casandra har blitt en sucker för rutiga skjortor. Därför shoppade hon två till igår, en svartvit kort och en blåsvartvit lång. Feanfeant! 


Sen köpte jag en tjocktröja med detta coola tryck (som du kan se till vänster) och en turkos/grön halsduk till vintern. Synd bara att jag glömde att jag hade röda detaljer på mina vantar. :o Menmen, shoppar man en svart jacka så bör det fungera utmärkt. :)


Sist (och minst!) så shoppade jag en sådan tegrunka.. med en rulltårta på! Synd bara att många misstar den bedårande lilla rulltårtan för att vara en snigel. :(
1 Kommentarer
Marquesse:

Tegrunkan tycker jag liknar mer en cappuchino sedd ovanifrån... ;P

2010-09-05 | 22:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!