2010-09-30 | 14:45:50

Wakawaka.

Saminaminaeyeywakawakaeyeysaminaminablabla.



Hemsk dag. Btw, Matilda lider utan ansikte. :D Jag lider, med FÖR MYCKET ansikte. Men, folk måste ju tycka synd om mig också.. annars finns det ingen vits med det hela.

Rektor: Men Casandra, vad du ser ut att må dåligt.. är något fel?
Jag: Jaa. :( Jag har JÄTTEMYCKET mensvärk och mår illa. :(:(:(:(
Rektor: Eh... ja..jaha.. okej.. då får du.. krya på dig då. Heh.

Gotta love it liksom.

Just nu:
Matilda står bakom och spanar när jag skriver. Vi har ljudmedier.. men är halvklara. Vi har tema hösten och har gjort en fin prata samt spelat in höstljud. Nästa lektion blir det till att intervjua lite fort.. sen klippa ihop och leta fin musik. ASKALAS. ;D

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!