2012-10-11 | 13:21:58

Engelskt godis, känslodoktor och icke kontaktbar pojkvän.

Hejsan! 

Och här sitter jag nu igen, lite förbannad och har precis betalat räkningar. Fast jag är inte arg för räkningarna.. utan mer att jag har en pojkvän som flyr landet och sen vägrar svara när jag vill ha tag på honom. 

Han har inne på skype för nån halvtimma sen.. ringde mig 3 gånger och sen logga han ut. Problemet är att han hann logga ut precis när jag hade märkt att han försökt nå mig.. och nu svarar han varken på skype, facebook, sms eller samtal. Jävla gubbstrutt

Gårdagen:

Åkte ju in till storstaden med Matilda igår för att kolla hålen vi gjort i våra öron. Det gick fort, och var trevligt. Piercaren Fredrik sa att det syns att jag skött tvätten och att hålen läker som de ska och om ca 4 veckor kan jag byta hängen!

Efter vårt kanske 3 minuter långa möte så gick vi till Medborgarplatsen för att gå på The English Shop, där Matilda aldrig varit. Det var kul, kom hem med godis för nästan 200 kr. Har bla. köpt Tobias favorit-choklad, som jag tänkte skänka honom när han kommer hem.. men får se hur värd han är dom när han kommit hit! 
 
Matilda i väntan på tåget hem, samt min påååse från The English Shop!  
 

Efter Stockholmsresan så stack jag direkt hem till Hanna och Martin där vi slöade, spelade kort och senare på kvällen stack vi ner på byn för att käka på Lucky House, mkt trevligt. 

Dagen: 
 
Inte hänt så jävla mycket ännu, vaknade 9 och kom nästan försent till mitt första möte med den nya kuratorn jag skulle pröva träffa. Det var.. intressant.

Till och börja med så såg han ut som en mattelärare jag hade förut, Henrik. Dom lät även likadant, hade samma minspel och samma taktik att föra samtal på. Är inte helt förvånad över att "den typen av människa" sitter som kurator på en vårdcentral, eftersom Henrik själv var intresserad av psykologi och brydde sig mer om mitt mående än om mina betyg! 

Hur som helst, så visste varken jag, min läkare eller kuratorn vad vi skulle prata om.. så vi snackade skit i typ 40 minuter tills han sa att vår tid är slut, vi bokar inget nytt och får jag problem med något så kan jag ju ringa honom.. om jag vill. Bra betyg, jag är mentalt frisk, tacktack! 

Runt 14 bär det av till jobbet, är hemma igen runt 21 så får vi se om jag har något intressant att berätta då. Hej sålänge. :) 
 
Jelly Beans! Ganska sockrigt och äckligt egentligen... men huuur coolt är det inte att äta gelegodisar som smakar smörade popcorn eller chokladpudding!?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!