2010-04-27 | 00:08:35

Ny blogg.

Höhö, hallå i stugan.
Nu har jag fixat en ny blogg, en offentlig den här gången.
Det är mest som tidsfördriv, för att Casandra inte har något liv. :''D
På denna bloggen kommer jag för det mesta bara lägga ut skit, och förhoppningsvis ett och annat drygt inlägg då jag desperat försöker dela med mig av mina åsikter.
Men jag kan ju passa på att säga det så att ni (Matilda) inte blir besvikna att jag antagligen inte lär vara så jävla aktiv i mitt bloggande. Jag har en tendens att inte orka med saker utan bara stirrar in i väggen istället, haha. *tummen upp*

Och juste, om någon tycker min design är ful och väldigt gärna fixar en ny åt mig så hör av er!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!