2010-08-10 | 15:13:29

Igår.

HEJ

Igår va en myskul dag. Pärnilla höll på att få mig att köpa en stenjävel för 700 kr. (eller ja, en fågel skulpterad i rosen-kvarts som står på en bit ametist.. jädrans tjusig! ;o ) Men jag blev osäker och sa att jag eventuellt kommer förbi senare. Tror jag ska visa upp den för min mor o kolla med henne om hon tycker jag blitt galen. :p Pippin skulle stå så fiiint på mitt skrivbord. (A) 

Efter det vare hem o slicka röv o sen sprang vi bort till grannområdet för att träffa Melissa en sväng,trävlans. Sen såg jag o Pörv väääärldens tråkigaste (men gulligaste) film av Tim Burton! :O 9 hette den. ;o 
2 Kommentarer
Pernilla:

Men det är fina stenar!! :)

2010-08-10 | 19:22:00
Pernilla:

Plus att jag stavas PERNILLA inte pärnilla gumman :)

2010-08-11 | 23:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!