2010-08-27 | 10:52:43

Mardröm.

Godmorgon! 

Vet ni? Jag drömde vääärsta mardrömmen inatt och jag höll på att dö. 
Jag drömde om att jag låg där i sängen, men att jag var vaken och försökte sova.. så kände jag plötsligt en närvaro i rummet och utan att jag vet ordet av det så börjar någon slita i mina ben! Grejen var den att ingen som höll i mina ben. :o Jävla spöken. :( Jaja, jag vaknade på riktigt i ren panik vid fyra-tiden och insåg att jag bara sovit två timmar......

Idag är det skola, som vanligt.. börjar tolv, slutar fyra. :o Men ska sitta på Photoshop i tre timmar, så det är lugnt. :p 


Min frukost? Näää.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!