2010-07-22 | 15:33:29

Idag.

EY

Fyfan va seg jag känner mig idag, bara gjort det allra viktigaste idag.. typ som att äta frukost och pissa. :p 

Glömde kanske skriva att jag var i Stockholm igår? Hade med mig Pernilla och Max, det var lagom kul. :) Länge sen man träffade Max faktiskt.. måste göras om. ^^ 

Såg ju Som en Pascha igår också. Filmen dokumentärfilmen innehöll inte mycket mer än det vi fick se i skolan heller faktiskt. Höhö. Smått besviken. 

Filmen kunde liksom ha varit mer.. utvecklad. Visst försöker Svante förmedla sina åsikter och sånt i filmen.. men det kändes lite som en rundvandring på ett tyskt horhus. :p Menmen, för dom som inte var med på föreläsningen i skolan bör se filmen.. ganska nyttigt för hjärnan. :) 



Just nu: Letar efter söta, ickepopulära bloggar via Bloglovin. :]


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!