2010-05-28 | 11:52:04

Hemmaaa.

ÅÅÅHHH, jag fattar inte. Jag är astrött trots att jag la mig tidigt igår. ;o
Jaja, iaf. Det var lönt att gå till skolan idag.. va där en halvtimma för o prata betyg o sen hem igen. :( Kom hem precis lagom tills att morsan skulle äta frukost/lunch.. så snart får jag ägg o bacon till frulle. ;D Efter det mååååste jag plugga. Åh, har så dålig självdiciplin. ._. Kommer ju få VG i svenska ifall jag gör denna uppsats.. men kommer liksom inte till skott. ;o Så nu har jag vart tvungen att planera in hur många timmar och när jag ska plugga i min kalender. xD Blir 9 timmar svenska fram tills på ons nästa vecka. :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!