2010-05-06 | 12:43:43

Längtan.

TjEniXen!

Idag är det lungorna som tar stryk. Inatt fick jag krampaktig smärta i mellangärdet också. :o Men det varade bara i en timma eftersom jag fick i mig ipren ASFORT :o Men har ingen feber eller ryggsmärta, så är ingen lunginflammation iaf... men lär ju inte komma utanför dörren för än nästa vecka. ;(

Jag längtar ut. :( Vill handla sommarkläder och smink som jag tjatat om i två veckor nu. Sen så skulle jag vilja få lite färg i fejjan. xD (Dessutom vill jag visa upp mina sexig flipflop. ;D ) Men den dagen kommer väl.. och förhoppningsvis så är det asfint väder när jag blivit frisk. ^^
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!