2010-10-07 | 19:53:52

Lurad.

Haha vet ni! Jag har blivit lurad

När jag var 12 år gammal så fick jag lära mig (av jag vet inte vem) att när man är hungrig så är känslan man känner i magen i själva verket tarmarna som vrider sig

Men nu vare såhär.. att jag pratade hunger med min vän Erik och apropå ingenting sökte på detta via wikipedia och fick fram detta:

"Känslan av hunger uppstår genom aktivitet i ett hjärncentrum kallat för hypotalamus, som känner av den låga nivån av glukos i blodet och dessutom tar emot hormoner från magsäcken vilken signalerar att den är tom."

FATTA, HELA MIN BILD AV HUNGER ÄR FÖRSTÖRD!
För faktiskt, varje gång jag blir hungrig och min mage börjar kurra så tänker jag "oh, fan va cool.. nu vrider sig mina tarmar där inne".. så har dom inte gjort det, inte ens en gång. :( 


Hehehehhe.. lägger ut mysig och passande bild bara för att äckla så många fjortisar som möjligt.

BTW: Min katt är skitgullig. Han springer runt i mitt rum med min (oanvända!) puderpuff i munnen. So fucking cute! 
Hade tagit en bild om jag bara kunde hitta min systemkamera.. (A)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!