2010-09-04 | 03:13:09

Juste.

Vet ni, idag när vi åt middag på Kista Centrum så såg vi tre roliga grejjor. Eller ja, det börjar med att vi hörde någon hicka jätteljust.. och när vi vänder oss om så ser vi världens tjockaste mc-knutte med metalskägg och naziflint.. som.. hickar jätteljust. 

Tre minuter senare så ramlar en servitör med tusen tallrikar och alla stirra förskräckt och chockat.. det är knäpptyst och mitt i allt sitter jag, Pernilla och hennes morsa och asgarvar och pekar på servitören och kallar honom klantarsle.. :D 

Sen ytterligare tre minuter senare så vänder jag mig om igen och får syn på en indier i 60-års åldern som har gjort ett försök till att kamma över flinten med det lilla hår han har kvar.. problemet är bara att han antagligen varit ute i blåsväder, för håret hade samlat sig i tre korvar och två av korvarna hade slickat sig mot pannan.. så det såg ut som att han hade en gles emolugg.. med helikopterplatta. :D



Lite såhär, fast värre.
1 Kommentarer
Marquesse:

Hahhaha.. Du skulle ha filmat allt!

2010-09-04 | 15:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!