2010-09-29 | 00:03:10

Tips.

Dagens samhälle = Stress.

Ta't lugn förfan, lugna ner er. Varför så bråttom? Jag, som knappt kan stressa upp mig behöver också en lugn stund ibland, där man får varva ner och sluta tänka så jävla mycket. Då fungerar meditation.

Ta någon timma då och då att sätta sig ner och bara låta tankarna flyta iväg, finna lugnet. Tänd lite ljus, sätt igång någon lugnande musik och bara släpp vardagen. 

Spotify:Various Artists - Azzurra Music – RELAX WITH... SOOTHING WATERFALLS



Och sen när man har mediterat klart så är det så skönt.. för man är alldeles avslappnad och lugnt, men ändå inte trött. Det ger en chansen att tänka klart, haha. :p

(Jag vet, lagom hippievarning på mig nu.. men jag är faktiskt allvarlig.) 

Peace. ;D
1 Kommentarer
Daniel:

Men du har rätt, alla borde va hippie några gånger om dan!

2010-09-29 | 08:02:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!