2011-08-29 | 10:52:05

Hänt på senaste.


Jag har varit sommarfin och morotsorange för att jag glömt schampooflaskor värda 350kr på ett hotellrum. 




Matilda och jag har gått i skolan och haft SÅHÄR kul för att det inte finns några treor kvar och för att vi har minst en håltimma om dagen. Kulkul. :)




Min kisse är fortfarande söt, men tjock och rakad. Stor har han blitt också.. men ser fortfarande ut som en kattunge. :'>






För en två dagar sen var vi även på Timbuktu och Hoffmaestro. Ser ni folkmassan? Helt sjukt! Jag åkte dit med Matilda och pojkvännen Tobias (och vi är för övrigt så jävla awesome att vi snart firar 10 månader) och vi hade skitkul! 

Själva konserten var på ett festivalområde, vilket vi inte fattade för än vi kom dit
. Det var väl en 4-5 förband, hip-hop såklart. Kändes lagom lame när varenda låt innehöll "SAY OHYEAH *publiken* - oooooyeeah. ._. 

Men sen jävlar drog det igång! Timbuktu och Hoffmaestro var helt enkelt magiska och jag har aldrig haft så jävla oont i mina höfter någon gång. Helt klart värt det. 

Ska någon av er på en Hoffmaestro-konsert så bjud gärna med mig. (a)
1 Kommentarer
Ma til da:

Alltså, AMG! Vilket drag, vilket ös. Vilket liv, vilken unernar kväll!

Btw, så måste jag nog vara världens sötaste på bilden där uppe! :3

2011-08-30 | 09:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!