2011-08-29 | 12:53:52

Sovknep.

Vet ni jag har ganska svårt att sova på kvällarna, speciellt när det börjar bli mörkt ute. Men denna höst ska jag nog testa en ny metod, nämligen kamomill! 

Mamma har alltid tjatat om att jag borde köpa hem kamomillte att dricka på kvällen, så det ska jag shoppa idag.. men sen så har body shop en serie som heter Deep Sleep också, och dom produkterna innehåller allihop kamomill. 
Produkterna jag vill testa är:


Deep Sleep Pulse Point Balm



"Doftar underbart av Community Fair Trade-producerad kamomill och jujube. Jujube har använts inom kinesisk medicin i hundratals år, och jujubefrukten har där ansetts kunna lindra stress."

Denna smörjer du alltså in på pulspunkterna innan du går och lägger dig.

125 kr



Deep Sleep Dreamy Pillow & Body Mist




"En snabbtorkande sprej vars doft hjälper dig att koppla av för en god natts sömn. En unik inkapslingsteknik frigör doften stegvis under natten när du rör dig i sängen."

Fatta smart, en väldoftande kudde som dessutom gör dig trött! :o 

150kr



Deep Sleep Essential Oil


"En olja som går att använda till mycket! Doftar skönt avkopplande och fungerar lika bra i aromalampan som att droppa i badet eller i massageoljan."

Det är nog den här jag vill ha mest. :o Jag älskar ju att tända ljus och använda mig att rökelse och annat som doftar gott! Kan bara tänka mig hur mysigt det skulle vara att varje kväll ta mig ner på rummet med en kopp te och tända aromalampan. :'>

125kr

Tror ni att det kommer funka? Kan ni tänka er att pröva själva, och i så fall.. vilken produkt?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!