2011-01-04 | 16:59:21

Prutt.



Jag tycker det är så pinsamt kul med pruttar. Detta är den roligaste videon i hela världen!
Och apropå prutthumor så har min pojkvän också börjat märka av det. 

Under nyår sov han hos mig och någon gång där på torsdag morgon så började jag fnissa så högt att han vakna.


Tobias: Prutta du? (frågar han halvsovandes)

Jag: (skrattar förstås ännu högre) Nej? Vafan fick du det ifrån?

Tobias: Du fnissar alltid när du pruttar.

Jag: Jaha, nej.. jag fnissade för att du är så söt när du sover.. 


Snacka pinsamt att han redan tar förgivet att jag ligger o garvar åt mina egna pruttar! 


1 Kommentarer
FowZie ♥ ~ felicia aulén:

hahah ;D skön

2011-01-05 | 03:51:06
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!