2011-03-04 | 14:04:27

Mitt oootroligt spännande liv.

HEJ!

Jag är hemma ifrån skolan idag, är så sjukt trött. 
Och jag fattar inte hur jag kan va så trött, hade liksom lov förra veckan o sen har jag lagt mig skittidigt hela veckan! 

Hursomhelst, jag längtar efter våren.
Tänk va skönt o sitta ute på nån sketen gräsmatta med ett par polare o lyssna på musik i solen, hur skönt som helst! 
Har dessutom tänkt köpa en vattenpipa tills dess, typ nästa månad eller så. Vill ha en liten så man kan bära runt på den.. fast o andra sidan vill man ju ha en stor, helst med fyra slangar så man kan röka många samtidigt. Kanske att prioritera till sommaren? 

Jaja, nog om det.
Även fast jag är så jävla trött så känner jag att jag behöver få någonting gjort, därför har jag failat på bilteorin hela morgonen och ska snart börja tvätta. Kanske att jag städar hela rummet, tillochmed. 

Och sen så har jag ju inte berättat en sak! Jag har permanentat mig!
Mitt hår har blivit så jävla långt och har typ ingen hårfärg kvar i skallen (va hos frisören mellan jul o nyår sist).. så det såg ut som jag hade en blöt disktrasa på huvudet, alldeles.. platt o äckligt! 
Så jag kände det var dags att göra något stort! 

Och nu är det stort. Och krulligt. Och rätt risigt. Men jag har inte fått tvätta det själv än.. ska göra det ikväll OCH JAG ÄR SÅ NYFIKEN!
Enligt frisören så kommer håret bli finare och lockarna snyggare när man tvättat det hemma första gången. :'3


Så, det var mitt intressanta liv..tjollahopp!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!