2012-04-12 | 12:43:59

Åbthibåorwit.

Hej

Det har klagats på att det inte skrivits något på min blogg, så jag gör det nu när jag har tid ork och lust (vem försöker jag lura? Jag har alltid tid).

Gjorde nyss ett argumenterande tal om jämställdhet som jag fick VG i, win. Tidigare idag gjorde jag och klasskompisarna också en video i filmkunskapen, winwin. Videon ligger dock på Thomas dator, men jag ska försöka tvinga honom att publicera den så snart som möjligt. 

För övrigt är jag i en gråtakonstantöverminkatt-period. Föreställer honom komma springandes på uppfarten, hoppa upp i min säng, jama utanför mitt fönster och gosar bredvid mig på soffan. Rätt konstigt ändå att jag sörjer ordentligt nu först, fast än katten dog i november. 

Meeen, jag är rätt glad ändå. För jag ska på P&L, och det ska också SMK, Billy Idol, Regina Spektor, Markus Krunegård och såklart min buddy Ronja också göra. Det kommer bli fylla, musik, langos.. och fett hår. Awesome! Har dock rätt mkt ångest inför kostnaderna, men känner mig rätt bad ass som gör något jag inte har råd med. :D

Huhuu, hur som helst. Ska fortsätta leva mitt halft tråkiga liv genom att tvätta och städa och plugga (HAHAHA SÅN JÄVLA HUMOR, JAG LJUUUUGER SÅ BRA). Meeen, på fredag eller lördag eller kanske aldrig kommer ju Älskling också. Så bio och mys får man iallafall eventuellt till helgen.



Bevis på att jag lever.
1 Kommentarer
hanna:

woopwoop ett inlägg :D:D, cooooooolt haha, pöss på dig darling :D <3

2012-04-12 | 14:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!