2012-04-16 | 20:33:11

Att tänka på 2.



Men så är det ju inte! Jag exempelvis tänker vid vissa tillfällen att "kärringjäveln får fan flytta på sig" och vid andra tillfällen tänker jag "oj nu kommer det nån! bäst jag flyttar på mig" (jag är oftast störst i samhanget). 

Sen är det ju en annan sak ifall man möter någon med barnvagn eller nån gammal gubbe som är så jävla ranglig att han knappt kan gå. Sen vejar man (iallafall jag) ju för folk man ser upp till eller hyser respekt för, man skulle exempelvis inte tänka "gubbjäveln får fan flytta på sig" ifall man höll på att gå in i Ozzy Osbourne liksom. 

Är det inga fler som har tankar eller helst svar om detta? 

Och Hanna, borde det finnas "lagar" på hur detta ska gå till? 
2 Kommentarer
Anonym:

Nja okejdå, men alltid när jag möter någon så är det den som är störst som vejer:P



Ja det borde väll finnas någon social lag liksom om vem som ska flytta eller inte men hur man ska kunna sätta dit en sådan lag vet jag inte, allt handlar väll igentligen om artighet och hur man är som person mot andra, är man skit dum så lär man ju inte vejja för någon tänker jag meddans mer ödmjuka personer gärna vejjer för vem som helst, men somsagt det är ju vad jag tror :P

2012-04-17 | 11:27:49
hanna:

läste i aftonbladet som är från 3 april, att om vi skaffar fram en miljon namn så får vi göra en egen lag, så om vi börjar samala in skrifter från random folk så kan vi ju alltid skapa en social lag om vem som igentligen ska vejja :P ^^

2012-04-18 | 12:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!