2012-04-13 | 14:51:22

Bara så ni vet.

HEJ

Här sitter jag. Käkar ananas och redigerar bilderna från Budapest. Har jag sagt att jag varit där? Om inte, veeet niii jag har varit på kärleksresa till Budapest!

Tror jag ska skapa Tumblr och testa ladda upp där först, så får vi se om jag publicerar här eller länkar vidare till sidan sen. 

Kom på att jag inte kan lägga upp videos på Tumblr, så kanske bara ska använda sidan för att lägga upp album istället. :) Finns ju en del bilder att lägga upp. ;D 

För övrigt så ska jag tydligen åka till Kumla imorgon. Är egentligen bara sugen på soffpotatishelg.. meeeen, man får väl ställa upp för killen då och va lite social. ;o
1 Kommentarer
ronja:

det går att ladda upp videos på tumblr ;q

2012-04-19 | 13:18:28
URL: http://deronche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!