2012-01-03 | 16:14:23

Hänt på senaste.

Detta är en av många bilder till mitt projektarbete med tema "hösten i Stockholm". Bilderna är tagna men oredigerade och som ni ser så har jag blivit rätt kass på att fota.. tappade intresset helt när jag började medialinjen haha.


22 oktober var jag med Elina på Kapten Röd och Movits! i Karlstad på Nöjesfabriken. Innan konserten hamnade vi på förfest hos Elinas polare där även jag skaffade mig ett gäng bekanta.

Själva konserten var bra, förutom att Movits! drog till sig en hel del fjortisar och bratz (vad nu bratzen gjorde i värmland har jag ingen aning om!). Kvällen avslutades ganska fort för vårt gäng då Elina fick problem med farbror polisen, trots att hon egentligen behövde vård.

Har hört rykten om att Kapten röd kommer till Putte i parken i sommar, så får ge dem en ny chans då.




Tobias och jag firade 1 år den 11 december, det firades genom att göra om vår första träff ännu en gång. Han är bäst. <3

Denna bild består av en hel gurka, en halv blomkål och 4 morötter. Det är för att Tobbe och jag blitt skittjocka tillsammans och sagt att vi båda borde gå ner i vikt. Problemet är ju bara att vi bara äter nyttigt när vi är med varandra.. och skiter fullständigt i bra kost när vi inte ses. Därför kommer vi förbli tjocka.




Detta är Elina på sin 21-årsdag! Åkte en helg till Karlstad för att fira henne.

För er som inte vet så är detta en tjejkompis jag lärde känna nu i somras. Vi träffades med våran gemensamma kompis Angelica. Det var en kväll då jag skulle bli insmugglad på Harry B James, och söta Elina fick äran att komma ut, krama om mig och låtsas som att vi var bästa vänner. Mkt sött.

Men hur som helst har vi hållt ihop sen dess, coolt va? Ännu bättre är ju bara att vi träffas i Stockholm, men hon bara råkar bo i samma stad som min karl. <3






Numer nördar jag den nostalgiska serien Crocodile Hunter på tv varje kväll. Steve Irwin, vilken jävla kille!



29 dec drog jag iväg till Kumla för att hälsa på Tobias familj på en liten resa. Detta är Åsa som är elak mot sin jävligt söta Lucifer. Hon har gjort tomtedräckten själv. :)




Åsas andra katt Luna leker detektiv, så jävla söt i mössan! Det bästa är att katterna kan gå runt i den där outfiten helt utan problem (katter har en dentens att välta annars).




Åkte somsagt till Kumla för att åka på en resa med Tobias föräldrar. Detta är en bild på coolaste djuret i hela Värnen-museet i Lidköping.

Utflykten med familjen var väldigt kul och mysig, förutom att jag den dagen lyckades åka tåg i totalt 6 timmar.. men det får man leva med. Kinnekulla-tåget var förresten skitmysigt. Det åkte sådär lagom sakta och landskapet utanför tågfönstret var oftast väldigt vackert.

Ja, detta var väl min höst/vinter. Har ni gjort något speciellt under vinterhalvåret? Berätta!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!