2012-01-09 | 15:22:36

Kärleeeeeek.

HEJ

Jag gick upp 04.09 idag för att köra Tobias till första pendeln hem, det var tråkigt.. men vi har haft en awesome helg tillsammans.

Fredag: Tobias kom hit typ 20.30.. jag hade hungrat sen 17 för att kunna äta jääättesen middag med honom. När han ätit så somna han. Och jag försökte desperat väcka honom fram till 3 på natten bara för att få prata lite. ;o

Lördag: Komadag.
Vi låg i sängen fram till 17 och tittade på tv o allmänt grisade. Sen kom vi på att mamma ville att vi skulle handla middag, så vi sprang. Hem, lämna käket och sedan iväg till Kista för biomys. :')
Först åt vi mat (jag fick thai. :D:D:D:D) sen såg vi Sherlock Holmes, ni vet andra delen. Jag såg första filmen med Tobbe på ett hotellrum i somras och jag tyckte den sög. :( Kan iofs bero på att jag bara fick se halva filmen och fatta nada. ;O Men hursomhelst, andra delen var awesome.. speciellt slutet och jag längtar efter tredje filmen nu!

Söndag: Vi drog iväg till Skokloster för lite romantiskt slisk runt slottet.
Det var ganska skitkul faktiskt för det första vi gjorde var att gå ut på bryggan och Tobbe upptäckte isen på vattnet. Tobbe skulle pröva sätta fötterna på isen. Tobbe gjorde hål i isen och lyckades doppa benen enda upp till knäna.
Det gjorde iallafall min dag, medan Tobbe försökte att inte tänka på det. :p
Min pojke är sötast i världen. <3



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!