2012-10-13 | 12:03:05

Onödigt inlägg

Hej!

Fyfan vad seg jag är idag. Men ska åtminstone vara duktig och tvätta.

Har bråkat med Tobias så nu är vi inne på dag 3 då vi inte haft någon som helst kontakt.. men hans syster gjorde en uppdatering på facebook, så vet ju att båda lever och att dom hittat varandra iallafall. 

Gårdagen: 

Blev faktiskt inte världens hemskaste dag! Skönt, med tanke på den dåliga starten jag hade. Men ägnade flera timmar åt att scrapbooka och sen på kvällen så kom Hanna förbi och vi kollade på X-factor, mkt trevligt! 

Dagen:

Idag händer det nog inte mycket alls då jag är så jävla trött, men ska försöka få det någorlunda städat i mitt rum, samt vattna blommorna som jag inte gjort på en månad. 

Senare på kvällen kanske jag åker förbi Hanna. :) 

Här är min layout som jag jobbade på igår. Började med att klippa ut siluetter av flygplan, byggnader och vatten i färgglatt papper... men det slutade såhär.:P Är inte helt klart då jag behöver mer material att arbeta med innan jag kan börja limma.. men sen så! 
 
 
(Och ja, jag erkänner att detta inlägg sög.. får hoppas på att jag kommer på något annat kul att skriva om sen. ;( )
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!