2012-10-30 | 23:46:48

Scrapbooking.

Hej! 

Denna dagen har varit bra, väldigt bra. För jag har varit med Hanna och åkt till Annelies scrapbooking i Västerås och köpt saker så jag kan färdigställa mitt första stora kort, vilket är awesome! Såhär blev det: 
 
 
Vad tycker ni? Jag är iallafall väääldigt nöjd!
 

Tidigare: 

I övrigt så har jag varit i Karlstad hela veckan, kom hem i söndags. Har fått 8 presenter, gosat massor, blivit sjuk och nu också åkt hem för jobb. Men Tobbe är söt, han kommer antagligen redan tillbaka hit imorgon kväll! 

Och sen så kommer det också lite bilder från när jag och Tobbe va på promenad i Mariebergsskogen! :D
1 Kommentarer
Matilda:

Fint :)

Svar: Taaack. :D
Cassie

2012-10-31 | 15:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!