2012-10-09 | 21:10:09

Tobbe, dagen och ny hårfärg.


Härligt! 30 unika besökare bara för två små inlägg, kul att se att man är efterlängtad. :)

Fast utifrån vad jag förstått så verkar det som att en del trodde jag var på smällen efter min facebook-post jag la angående bloggen! Men vafan, är folk nyfikna så skiter jag i vilket. ;) 

Iallafall, Tobbe kom ju igår.. och åkte imorse igen. :/ Nu har han åkt på riktigt och befinner sig på ett nattåg mellan Köpenhamn och Amsterdam där han ska hälsa på sin pappa! De pratade på Skype igår kväll och han ville jättegärna prata med mig.. men jag blev så blyg så jag flydde! Men han verkade verkligen längta efter Tobbe så hoppas de får det jättekul ihop. :) 

Dagen: 

Haft en jävla segdag idag och det har vart jäääätteskönt! Har planerat att ha en sån här dag jättelänge nu, men det har liksom aldrig blivit av. Har sovit i typ 3 timmar mitt på dan, slöat framför tvn, scrapbookat liiiite och mer eller mindre bara klivit upp för att käka.

Färgade förresten håret nyss också. Med nån röd Garnier färg.. skitsvårt att tvätta ut färgresterna! Bara rinner orange sörja från mig.. ser ut som om det ligger mensfläckar över hela golvet. :( Men får se hur det blir när det torkat, kanske ser förjävligt ut! Aja, aldrig mer garnier i vilket fall.. vill ju inte förstöra alla mina kläder. 





 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!