2013-02-22 | 13:58:17

D ä livet.

Hej, länge sen. Känner noll motivation till bloggande egentligen då mitt liv står still och därför finns det inte heller något kul att skriva om MEN, jag har fått förfrågningar.. så jag ska väl, återigen göra ett försök. 

Just nu är jag totalt sysslolös, varken jobb eller skola. Planerna att flytta till Karlstad och bo med mitt livs kärlek står still, varken han eller jag kommer någonstans. Jag hade även nån fixidé till att förändra mitt liv och bli smal för några månader sen, där står också motivationen på noll.. precis som med mina pysselprojekt, boklistan och politikintresset. Vad har hänt? Vem är jag egentligen?
 
Känner inte att det finns någon form av intresse eller personlighet kvar. Man börjar bli lite orolig för sig själv. Vart är man påväg egentligen? Känns som om man kommer bli som en sådan tråkig, grå människa som bara följer mängden och pleasar alla andra istället för sig själv. 

Men hur som helst, nu när jag är arbetslös så ökar iallafall möjligheterna till att ta mig till Karlstad ibland. Det innebär mer tid med Tobias, Elina och Sebiastian, vilket är bra. Har även börjat lära känna Elinas bästis Jessica mer, vilket är mkt trevligt! 

Kom hem där ifrån i förregår (onsdags). Varit där en vecka, och det har varit sjuukt skönt att va där.
Var på inflyttningsfest på fredagen (som dock inte fick ett fullt så lyckat avslut) och på lördagen kom Tobias familj för att kolla på mello men hörde inga bidrag för det babblades för mkt. Resten av veckan så hände det inte så mkt, bara nördat Super Mario på Tobias nya Wii U och mös i evigeter. 

Nu på förmiddagen har jag filat på mitt CV och personliga brev, sökt lite jobb samt kollat lite tv bara. Ska väl snart göra mig i ordning för att ta mig ner till centrum och köpa vuxendricka. Ska nämligen hem till min korviga gymnasiekompanjon Matilda! Vi ska, tillsammans med hennes boyfriend umgås med varandra och dricka vin. 

Så, där har ni min lägesrapport. Bajbaj. 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!