2013-02-24 | 20:17:47

En taco-svullares dag.

Heeeeej! Igår hade jag 13 unika besökare, känner att det är rätt imponerande med tanke på att jag lagt ner bloggen helt i flera månader. 

Idag har jag varit helt off. Skulle ju tvätta idag, men vakna av att morsan drog igång sin första maskin... så först vid 18 fick jag börja tvätta. Det har såklart resulterat i att jag gått i onepiece (endast!) hela dan och inte känt nån minsta motivation till att duscha eller ens våga titta mig i spegeln. Men i övrigt har jag bara suttit vid datorn och ätit tacorester hela dan. 

Men imorgon måste jag verkligen ta tag i detta, eller redan ikväll kanske. Ska bädda rent i sängen, lägga mig i tid och gå upp en mänsklig tid så jag får någonting gjort. Kanske ett pass på crosstrainer? Äta en nyttig och mättande frukost? Kanske ta med en kompis till Enköping och uträtta bankärenden? Eller varför inte lämna tillbaka över ett år gamla skolböcker till skolan/biblioteket? Det finns ju lite att välja på.. handlar bara om hur mkt man tvingar sig själv! 

Och apropå ingenting, så fick jag igång svtplay-helvetet igår. Och jag kollade på mello som jag sa. Och sexigaste killen i världen (Robin Stjernberg) kommer till andra chansen = till Karlstad. Min pojkvän bor i Karlstad och vill också se mello. DOCK så är biljetterna bajsdyra. 

Mamma frågade mig om hon kunde bidra med halva.. men sa att jag hellre ville ha klippning och färgning istället. Ska nämligen bli brunett (efter typ 10 år av rött hår) då sötaste Elina ska gifta sig i november. Jag ska va brudtärna och ha rosa klänning på mig.. och jag kan säga att det skulle absolut inte passa mig vid det här laget. Rött hår och blek som något jävla lik! Men det ska vi ändra på! :) 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!