2013-02-23 | 22:14:58

Slödag.

Hej, kommer inte på nån bra inledning.. så vi skiter i den. 

Igår: Åkte ju hem till Matilda på kvällen och umgicks med henne, Måns å nån Lukas.. det va mkt trevligt. Vi speela kort och drack vin, mös med råttorna och sådär fram mot midnatt så blev vi hungriga så vi börja baka scones! Kom väl ungefär hem vid 2-2.30 och däckade direkt. Dock inte bakis idag vilket har varit jääävligt skönt! 
 
*Här ska det vara en bild på våra fina scones men av nån anledning så laddas bilden upp åt fel håll trots att den ligger rätt i datorn*

Idag: Har vart en jävla slöfis idag, gick upp först vid 13. Typ vid 16 dök min bror, hans tjej och deras son upp och vi har myst och lekt enda fram tills nu (22). Vi åt bla tacos och så kom mamma o pappa hem med kungskrabba som vi smaka på.. var av brorsan höll på att spy (krabba som är så gott!). Men lillfisen Eliott är så söt. Han satt i tvättkorgen idag medan mamma körde runt honom som om det vore en bil o han bara asgarva! Sen har han slickat på diskmaskinen, spottat ner hela sin mamma och dansat till honky tonk med sin far! 

Nu: Är jag jättetrött, men tänkte somna till melodifestivalen då jag missade dagens program. Imorgon är det söndag och jag har absolut inte en enda ren trosa kvar, så ska se till att tvätta! (Fast det sa jag i förregår, igår och idag också!) 

Godnatt!
1 Kommentarer
Matilda:

Vi åt också tacos ikvälll!

Svar: Så jävla gött.
Cassie

2013-02-23 | 22:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!