2013-03-09 | 14:14:18

Smärtfri!

HEJ!

Jag är så himla glad! Gick ju till vårdcentralen igår och fick väldigt snabb hjälp. Nu har jag blivit av med mina muffsmärtor! Det tog mig alltså ett dygn totalt, det är helt underbart! Har nämligen hemska minnen från när jag va liten och hade urinvägsinfektion, typ satt o grina när jag kissa och att det va så i en evighet så har faktiskt vart rätt skraj för det här. ;o Men nu är det över WEHO!

Igår fixade och trixade jag o Tobias i lägenheten större delen av dan, planterade dessutom lite frön (ja jag vet att det är tidigt, men han ville) i några krukor. Hoppas att det växer fint så vi kan ställa ut det under sommaren sen. :D På kvällen kom gullpluttarna Elina och Sebastian då jag bjudit över dom på middag och Elina bara råkade ha med sig 2 flaskor vin så det blev till att åka av!

Nejmen, vi drack o spelade Hiss eller Diss o senare kom Jessica förbi, för vi skulle ut på krogen.
Vi gick på Glada Ankan och till en början va alla (utom Elina som dricker mycket fortare än Jessica o mig) ganska torra o tråkiga, men efter några glas så hamnade vi på dansgolvet! Såg säkert förjävlig ut, men kul vare!
 
Fram till slutet iallafall, då något jävla miffo kommer fram och börjar dansa mot mig. Putta bort honom, han kom tillbaka. Elina putta bort honom, han kom tillbaka. Jag tog tag i hans krage och drog dissrepliken "du, jag har urinvägsinfektion.. och juste.. Jag har kille också!" och backar från honom. Han förljer efter, Elina ställer sig bredbent framför mig, han kallar mig kärring och jag säger "om du tycker jag är en kärring kan du dansa där borta!" var av jag puttar tillbaka honom där han stod innan. Då blir han sur, tar sin polare och ställer sig vid ett bort vid dansgolvet och tittar på oss. Vi är så jävla tuffa (eller kände oss det iallafall). Badass självstädiga motherfucker kvinnor. Eller nej, vi knullar inte mammor.
 
Efter Ankan syndade jag med en kebab (skyller på grupptryck) sen gick jag ner och fixade med tvätten, däckade och vaknade 5 för att önska Tobbe en bra dag på jobbet, för sista gången denna.. gången (eller vad säger man?)

Åker nämligen hem innan han kommer hem, då han har överliggning och är borta typ 36 timmar. Tror det blir imorgon dock, är för trött för att köra bil.

Men längtar faktiskt hem. Träffa familjen och mina Bålsta-kompisar. Kolla på Nadjas nya hus osv. Dessutom har jag köpt nya scrapbooking saker jag ska leka med! :D

Så nu ska jag bara slöa, och packa lite. :D BAJBAJ
1 Kommentarer
Ronja:

du gillar sushi va? sushi dejt? :qqq

Svar: Javisst, men det är sjukligt mkt kalorier i det! Men jag hör av mig, tänkte jag säga. Så kom jag på att jag har typ 30 kr på kontot! Får ta det en annan gång. ^^
Cassie

2013-03-10 | 15:52:17
URL: http://deronche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!